4 Nisan 2012 Çarşamba

Günün makyajı 7







18 yorum:

  1. çok değişik bir makyaj olmuş ve gözlerin çok güzel canım. ee izmir güzelliğe güzellik katar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)iltifatınla onurlandırdın beni:)

      Sil
    2. yoo iltifat değil gerçek. geçen gün izmir'li bloggerlar arıyordum buluşma mı ayarlasak diye. senin adını pelito söyledi. o gün baktım fotoğraflarına seni tanımak için ve gözlerin gerçekten çok güzel. ilk baktığım anda dikkatimi çekti. nazarlar senden uzak olsun canım :) maşallah...

      bu arada cosmo-trend'in ve benim sınavlarımız bittiğinde bi görüşme ayarlama ihtimalimiz var. belki sen de gelmek istersin ;) bir bahsedeyim dedim :)

      Sil
    3. aa süper olur tabiikide buluşuruz cok sevinirim ;)blogger dostlukları kazanmak güzel:)

      Sil
    4. süper o zaman :) twitter üzerinden haberleşiyoruz biz. senin twitter hesabını bulamadım ama en kötü ihtimalle burdan yazarım artık :)

      Sil
    5. blogun anasayfasında sag tarafta twitter adresim var canım yada aycansmakeup diye hem facebook ta hem twitter da bulabilirsin;)

      Sil
    6. evet canım o butona tıkladım geçen gün ama üzgünüz böyle bir sayfa yok iletisi çıktı karşıma. bu yüzden de bulamadım seni twitter'da :) bi kontrol et istersen o linki...

      şimdi dediğin gibi twitter'da arama yaparak buldum takibe aldım :)

      Sil
  2. merhaba.makyajlarınızı beğeniyorum.daha yeni, bronz makyaj videonuzu izledim daha çok video çekmelisiniz:) bugünkü makyajınız da çok güzel.yeni blogların açılmasından da çok mutlu oluyorum:)bi de makyajlarınızı böyle adım adım gösteriyorlar ya işte öyle yaparsanız pek sevinirim:)hım tutorial sanırım ama türkçesi biz ona adım adım öğretici diyelim:)umarım çok şey istememişimdir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ediyorum takip etmenizi hep isterim videoyu da cekmeyı cok ıstıyorum ama iş yoğunluğu nedeniyle vakit ayırmakta zorlanıyorum:(ama en yakın zamanda çok güzel bir video hazırlayacağım;)adım adım makyaj uygulamasıda gelicek;)sevgiler...

      Sil
    2. canım iş yoğunluğu demişsin. (burda açıkladığın bir işin mi var bilmiyorum) eğer açıkladıysan burda bir daha yazar mısın ne iş yaptığını?

      Sil
    3. tabikide ben m.a.c cosmetics alsancak mağazasında makeup artist olarak çalışıyorum.hergün makyajla yatıp kalkıyorum anlıyacağın:))ama cok mutluyum;)

      Sil
    4. oooo bu süper hatta ultra hatta über güzeeelll :))) henüz m.a.c'in yerini bilmiyorum ama o tarafa yolum düştüğünde arayıp bulurum seni görmeye gelirim :) buna çok sevindim canım :)

      Sil
    5. :))her zaman bekliyorum;)bende tanışmayı çok isterim:)

      Sil
    6. teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. cok güzel olmus, cok begendim :) :*

    YanıtlaSil
  4. Aaa göz kardeşliğii :) Benim de sol gözümün aynı yerinde o beze gibi şeyden var,hatta daha büyük. Doktora gitmedim,sende de görünce atladım hemen neymiş o haberin var mı? :) Bu arada çok çok güzel olmuş severek izliyoruz efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bende bilsem ne oldugunu:)yag bezesı sanırım ama normalde hıc boyle gozukmuyor cok buyuk cıkmıs fotolarda bende cozemedım:(begendıgın ıcınde tesekkur ederım:)

      Sil