5 Şubat 2012 Pazar

MİMLENDİMM..2..:))

Sevgili hazinekutusu beni mimlemiş ve bende kendisi gibi jet hızıyla benle merak edilenleri cevaplıyorum...:)

1.Blogun hakkında kimin haberi var ve nasıl tepki veriyorlar?
-Ailem ve arkadaşlarım haberdar..:)Hepsi her fırsatta beni destekliyor...
2.Hangi ürünü aslında almak istiyorsun ama henüz çok pahalı buluyorsun?
-Tutturup da illa bunu alcam alcam dediğim ürün yok:) ama merak ettiğim denemek istediğim ürünler şöyle...Bobbi Brown,Chanel,Giorgio Armani,MUFE,Urban decay,Benefit,illamasqua...Bu şekilde uzarrr giderrrr..:))
3.Hangi kozmetiği her gün yanında taşıyorsun?
-O gün hangi ürünlerle makyaj yaptıysam o ürünleri yanımda taşırım...
4.Hergünki makyajın nasıl oluyor?
-Genelde sade ve naturel makyajı seviyorum,uyguluyorum.Fondöten,pudra,kaş kalemi,maskara,göz kalemi,aydınlatıcı,allık,lipgloss ve m.a.c fix+ hergün benimledir...geriye ne kaldı zaten..:)))
5.Bir dahaki gitmek istediğin tatil yeri neresi?
-Sıcak ve tropikal yerlere gitmeyi tercih ederim her zamanki gibi.
6.Hangi dilleri konuşabiliyorsun?
-İngilizce biliyorum orta derecede.Enazından yazılan birşeyi anlıyorum..:)Pratiğim yok.Okulda gördüğüm kadarıyla..:)Çünki meslek lisesinden mezun olduğum için en son lise 1 de görmüştüm ingilizce dersini.Ama dil kursuna gitmeyi çook istiyorum.
7.Bu aralar en çok ne yiyip/içiyorsun?
-Lays,patlamış mısır,muzlu puding...
 Cola,icetea mango,nescafe,meyve suyu kısacası ben herşeyi yerim..:)abur cubur listem uzarr giderrr...:)

Bende bu mimi okuyup da yapmak isteyenlere yolluyorumm..:)

4 yorum:

  1. hakkaten canım tüm makyaj ürünleri çantandaymış başka ne kaldı ki:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmazz hepsi yanımda olmazsa eksiğim:)

      Sil
  2. Harika... Paylaşımlarınız için teşekkürler ve tebrikler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim beğenip takip ettiğiniz için..:)

      Sil