24 Şubat 2012 Cuma

Maybelline The Falsies Volum Express FLARED Maskara

3 gün önce aldığım maybelline the falsies volum express flared maskara dan bahsetmek istiyorum.Türkiye'ye yeni gelen bu ürünle Gratis mağazasında tanıştım. :)Ürünün diğer serilerinden farklı olmasının sebebi fırçasının daha sert ve rahat tutuş sağlayarak maskarayı daha rahat uygulama şansı vermesi.Üzerindeki melek kanatlarını ayrı bir beğendim zaten :) 
Daha sık ve aralarında kısa kılların olması sebebiyle en kısa zayıf kirpiklerinizi bile kavrayıp dolgunlaştırıp
kıvırdığını göreceksiniz.Tabi fırçanın rahat kullanımlı olmasının bunda etkisi büyük. :)Fırçayı özgürce bulaştırma korkusu olmadan uygulayabiliyorsunuz.



Resimde kirpiklerime 2 kat flared maskara sürdüm...



Kısacası;
Falsies volum express ve black drama serisini de kullanıp memnun kalan biri olarak flared maskarasını da çok beğenerek ve severek kullanıyorum.Bana göre ürünün tek artısı ve bir adım öne geçmesinin sebebi fırça ile sürümün kolay olması...Diğer serileri ile hemen hemen kirpiklerde bıraktığı his aynı.Flared uygulama rahatlığı açısından tam verim alabildiğim maskara olduğu için beni daha tatmin etti açıkçası.
Ürünü gratis mağazalarından yada maybelline standlarından temin edebilirsiniz...





9 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorsun pembe makyajınla :)Ben de maybelline cat eyes aldım tavsiye ederim.Bi sorum var kaşlarını boyuyor musun?Boyuyorsan biraz bahseder misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım:)bende cat eyes almak ıcın gıtmıstım ama kalmamıs bıtmıs bu kadar cok sevılıyor:)denıyecegım onuda;)evet boyuyorum normalda flormar kas kalemı yada sephora paletınde kas rengıme uygun bır far la dolduruyordum aralarını ama bu resımdekı kaşımda flormar ın bır farını tercıh ettım ayarını kacırdım..:)kalem yada far ıle doldurduktan sonra seffaf maskara ıle sabıtlıyorum ben bır sonrakı vıdeom da ızleyebılırsın;)

      Sil
  2. bence rengi çok doğal olmuş saçlarınla da uyumlu.kimi saç boyasıyla boyuyormuş o yüzden özellikle sordum.Videonu izler iyice öğrenirim çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rıca ederım..normalde bende saclarımı boyattıktan sonra yarım ton rengını kırdırıyorum kaş rengımın cunkı koyu kestane suanda boyanın kaşlarımdan akmıs halı:)2-3 ay ıdare edıyor benı boyle rahatcada her tonda boyuyabılıyorum kaşımı.koyulasınca fazla degıl yarım ton tekrar actırıyorum o sekılde:)yardımcı olabıldıysem ne mutlu..sevgiler;)

      Sil
  3. eyelinerini ne kadar güzel
    sürmüssün ! cok begendim

    YanıtlaSil
  4. Wow eyeliner çekişini çok beğendim, maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. bende çok beğendim :D çok güzel görünüyorsun canım

    YanıtlaSil