17 Şubat 2012 Cuma

İLK MAKYAJ VİDEOM..:)


İYİ SEYİRLER..:)

20 yorum:

  1. video na bayıldımmmmmm gözlerine hayranım zaten ama sanki maskara fondoten yazdığın gibi kullandığın ürünleride yazsan mesela çok hızlı geçiyo falan süper olurdu hani =)İlk video böyleyse 2. yi çokkkk merak ediyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube da videonun altında yazıyor kullandığım ürünler..;)

      Sil
  2. emeğine sağlık çok güzel olmuş,devamını bekliyoruz.ha bu arada kaşlarına bayıldım özel bir bakım uyguluyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..:)yok hayır kaşlarım için ayrı bir bakım uygulamıyorum.sadece bir ara sarımsak yağı kullanmıstım 3 sene once okadar..:)

      Sil
  3. harikaaaa,budur yani video böyle çekilir,makyaj böyle yapılır.maşşallahhhh;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr bukadar güzel yorumlar ve destek için..;)

      Sil
  4. elinin pratikliğine bayıldım,bence video anlaşılır ve akıcı olmuş,bazı makyaj videoları acayip bayıyor,1 saat şunu şurana sür burana sür diyene kadar makyaj videosunu izlemeden kapatıyorum...emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..:)bende uzun videoları sevmediğim için bu şekilde olmasını uygun gördüm.:)degerli yorumun ve görüşün için cok teşekkür ederim..

      Sil
  5. Video harika olmus! Ve sende harikasin, bayildim makyajin ne kadar güzel oldu, herzamanki gibi! : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım.:)elimden geldiği kadar mesleğimi sizlerle paylaşmaya çalışıyorum..iltifatın için ayrıca sevindim..:))

      Sil
  6. Videonu çok beğendim başarılı buldum ayrıca video yapmana da çok sevindim.Farklı videolarını bekliyorum özellikle bayıldığım günün makyajı 2 ve 5 in videolarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..:)en yakın zamanda isteğini yerine getirmeye çalışacağım kepslok'cum..;)

      Sil
  7. süper olmuş:)ben çok begendimmm ellerine saglıkkk:)
    http://nagonunharikalardiyari.blogspot.com/
    banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler çok başarılı bir uygulama olmuş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..:)begenmenize sevindim cok.

      Sil
  9. gercekten süper olmus !!! :))

    ama bence dogal bi makyaj olmamis, kusura bakma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun senin görüşün saygı duyarım teşekkürler ;)

      Sil