31 Ocak 2012 Salı

Maybelline Watershine lip gloss 715

HERKESE MERHABALAR..!
Bu yazıda maybelline watershine lipgloss dan bahsetmek istiyorum...Ürünün vaad ettikleri ise şöyle:


  • Muhteşem renkleri ile muhteşem parlaklık...
  • Shine formülü sayesinde ışığı dudaklarda hapsedip ultra parlaklık ile dudakları dolgun gösterir...
  • Dudaklarda yapış yapış his bırakmayıp nemlendirme özelliği ile dudaklarınızda yumuşaklık hissi verir...

Gelelim benim görüşlerime...:)
Bu ürünü ikinci kez alışım..:)
Beğenerek her rengini kullandığım bir seri...Dudağımda gösterdiği o dolgunluğu seviyorum.
Üstelik fiyatı da çok uygun.9.90 tl.Ben Hobi Parfümeri'den aldım.%20 indirimle..:)
7.25 TL ye denk gelmiş oldu bana..:)İndirim hala devam etmekte eğer aklınızda maybelline ürünlerinden almak varsa kaçırmayın derim ben...;)
                                                         
                                                  

2 yorum:

  1. Gratis'de de 3 AL 2 Öde var cnm ;) Bu serinin bende de bir rengi var severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleymiş tatlım ya watsons da da varmışş:((gerçi aynı hesaba geliyor gene:)

      Sil