21 Ocak 2012 Cumartesi

5 Adımda Gündüz ve Gece Makyajı

HERKESE SELAMMM...!!!:-)

Uzun bir aradan sonra bloğuma tekrar vakit ayırabildiğim için çok mutluyum...:-)
Öncelikle sizlerden gelen mail,facebook ve twitter aracılığı ile 
beni destekleyen mesleğime saygı duyup beni takip eden takipçilerime sonsuzzz teşekkürlerimi sunuyorum...Sizleri seviyorummm...:-)
Artık makyajımıza geçelim fazla uzatmadan...:-)
Sabah işe gitmek için kalktınız...Makyaj yapmak için fazla vaktiniz mi yok?
Akşam işten çıktıktan sonrada bir yemeğe,bir toplantıya yada arkadaşlarınızla buluşup bir bara birşeyler içmeye mi gidiceksiniz?
O zaman;
5 adım da hem gündüz hem gece makyajı...
10 dakikada yapabileceğiniz basit bir makyaj...
 yapmaya başlıyoruz...:-)

KULLANILAN ÜRÜNLER:


  • Makeup Factory makyaj bazı
  • Maybelline Dream Matte pudra No:3
  • Avon Anew kapatıcı No:Fair
  • Flormar Pretty Compact allık No:P115(Kontürleme işlemi)
  • Flormar Pretty Compact allık No:P114(Kontürleme işlemi)
  • Flormar Pretty Compact allık No:P113
  • Sephora Professional Makyaj Paleti
  • Loreal Voluminous X5 Carbon Black Maskara
  • Cecile beyaz göz kalemi
  • Emily Dudak Kalemi No:213

1.ADIM:Ten Makyajı...
Makyaj bazını cildimize sürüyoruz.Göz altına kapatıcıyı uyguluyoruz.Tüm yüze pudrayı sürüyoruz.
Yanaklarımıza hafif kontürleme işlemini yapıyoruz.Elmacık kemiklerine pembe tonda allığımızı uyguluyoruz.
2.ADIM:Göz Makyajı...
Makyaj paletindeki tonda(ışıltılı gri füme arası bir ton)farı göz kapağımıza sürüyoruz.
Kaş altına ve göz pınarına mat ten renginde farla aydınlatıyoruz.Göz içine beyaz kalem sürüyoruz.
Kaşlarımızı kaş kalemi ile belirginleştiriyoruz.1 kat maskara uyguluyoruz.
3.ADIM:Dudak Makyajı...
Koyu bordo tonda bir dudak kalemini tüm dudağımıza uyguluyoruz.



=GECE=

4.ADIM:Makyaj Tazeleme...
Pudramızı tazeliyoruz.Kontürleme işlemini yanaklarımızda daha da belirginleştiriyoruz.
Kirpik diplerinden siyah bir farla eyeliner geçiyoruz.
2 kat maskaramızı uygulayıp göz içerisine beyaz kalem sürüyoruz.
Dudaklarımızıda nemlendirip dudak kalemini uygulayıp M.A.C fix+ ile makyajımızı sabitliyoruz...


                       (Resimlerin üzerine tıkladığınızda uygulamayı ayrıntılı şekilde inceleyebilirsiniz.)

5.ADIM:Bittiiiii.......:-))                              



4 yorum:

  1. yine güzel bir makyaj olmuş :) sephora paletini detaylı tanıtabilirmisiniz ? bende almayı düşünüyorum ama karar veremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)ben cok memnunum hala cok kullanmaya kıyamıyorum acıkcası:)bence kesınlıkle almalısın...birgün onada sıra gelicek:)

      Sil
  2. Bayılıyorum senin makyajlarına:) Buda çok güzel olmuş çok yakışmış canım. Zaten yüzünü çok çok beğeniyorum daha önce söylemedim sanırım:D tüüü tüüü anacım nazar değmesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çook teşekkür ediyorum sana:)iltifatın içinde ayrıyetten teşekkürler.amann nazar değmesin zaten hassasım o konuda..:)

      Sil