20 Aralık 2011 Salı

Yeşil-Kahve Tonlarında ki makyajım...

HERKESE SELAM...:-)
Bu post ta biraz daha ayrıntılı makyaj anlatmaya karar verdim.Zaman buldukça sizlerle paylaşmaya
çalışıyorum:-)Umarım beğenirsiniz...

1-Maybelline dream satin liquid no:nude 021 fondöten  mac 187 ye benzer fırça ile cildime uyguladım.Daha sonra maybelline concealer no:2  yi ecotools fırça ile göz altına uyguladıktan sonra makeup factory toz pudra ile sabitledim...


2-Göz kapağına resimdeki 1 numara ile gösterdiğim avon supershock flashy brown jel eyeliner  ı baz olarak sürdüm...



3-Flormar siyah göz kalemi  ni göz kapağının yarısına kadar dağınık bir şekilde sürdükten sonra alt kirpik diplerine uyguladım...

4-Far paletindeki 3 numara ile belirtiğim far ile uyguladığım siyah kalemi ecotools karıştırma fırçası ile blending yani karıştırma işlemini yaptım.Göz çukuruna da 2 numara ile gösterdiğim farı uygulayarak vurgulama işlemi yaptım.Aydınlatıcı olarak ta flormar M:108  i kullandım.Kaşlarıda boşluk yerlerini cecile kaş kalemi ile doldurduktan sonra cecile sexy extreme maskara  ile göz makyajını bitirdim...




5-Yanaklara flormar P:115 pretty compact allığı  uyguladım.Kontürleme işlemini de yine flormar P:114 pretty compact allık  ile devam ettim.Aydınlatıcı olarak flormar M:108 i uyguladım ve son olarak da cecile 03 numaralı lip gloss  ile makyajımı bitirdim..:-) 





Bir sonraki post ta görüşmek üzere...


HOŞÇAKALIN......:-)

12 yorum:

  1. çook güzel olmuş :)) fondoten fırçanın markası ne canım?

    YanıtlaSil
  2. smyrnian ;
    set aslında canım.Bu adı studio basics diye bir marka.Alsancak ta küçük bir ummadığım bir parfümeriden almıştım:-)

    kozmetikperisi ;
    Teşekkür ederim:-)

    YanıtlaSil
  3. jel eyelinerı baz olarak kullanınca böyle güzel olacağı hiç aklıma gelmez ne kadar güzel olmuş ben yapınca olmuyo :( Ayrıca bu makyajla Hande Ataizi'ne benzemiş gözler :)

    YanıtlaSil
  4. Kepslok;
    teşekkürler kepslok'cum:-)evet bu jel eyelinerın yapısıda biraz değişik eyeliner değilde krem far gibi onun için kahve olanı oyle kullanıyorum.sıyah olanını da eyelıner olarak çekiceksem uzerıne farla sabitliyorum yada sıyah kalemın uzerıne cekıyorum.avon jel eyeliner yazısı gelicek zaten yakında:-)sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. mrb , cecile kas kaleminden memnunmusun ve hangi rengi kullandin acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnunum en azından işimi görüyor:)ama kaş farını tercih ederim;)

      Sil
  6. mrb, bende cecile kaş kaleminden alicam , baktığım yerde 501 (açık kahfe), 502 (kahfe), 503 gri modelleri vardı, karar veremedim canım hangisini öneririrsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eger kas rengının acık kahve ise 502 eger kumral ise 501 koyu renk ise kaslaın 503 ü öneririm hepsini kullandım çünki.:)

      Sil
  7. sen bu işi biliyorsun :) bugüne kadar bir sürü makyaj blogu gezerim bir sen birde makyaj aynamın üzerine görmedim daha. maşAllah sizler makyajın sanat olduğunun kanıtlarısınız bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim :)inan emeğe saygı duyanlar benım ıcın cok degerlı.cok tesekkurler tekrardan guzel yorumun ıcın;)

      Sil
  8. avonun ürünü baz olarak iyi iş çıkarıyor mu merak ettim.Eğer öyleyse almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil