4 Aralık 2011 Pazar

YENİ YILLLL...!

Herkese Merhabalar..!
 Hazır günlerden pazar ve evimdeyken bir yılbaşı makyajı yapıp post hazırlamak istedim :-)
Malum yılbaşı geliyor ve hazırlıklar şimdiden başladı bile.Bende yılbaşı makyajı ile ilgili fikir edinmeniz açısından postlar hazırlayıp paylaşacağım sizlerle...
Birkaç tane daha yılbaşı makyaj örneklerini  ilerleyen günlerde paylaşacağım.Takipte kalın....:-)
Bu arada;
2012 yılı ;
 hepimize sağlık,mutluluk,başarı,huzur ve sevgi getirmesini diliyor ve yeni yılınızı şimdiden kutluyorum... :-)
                                                                                 SEVGİLER...

1.makyajımız;



KULLANILAN ÜRÜNLER ;
-Flormar long wearing lip gloss No: L402
-Flormar teracotta far No: 03
-Maybelline concealer No: 2
-Loreal million lashes extra black maskara
-Sephora makyaj paleti
-Flormar far No: M108
-Makeup factory fixing powder
-Flormar pretty allık No: P113




2.Makyajımız;




KULLANILAN ÜRÜNLER;
-Avon anewlifting eyeshadow golden
-Flormar far no: M108
-Maybelline kapatıcı no: 2
-Loreal million lashes maskara
-Sephora makyaj paleti
-Golden rose dudak kalemi no: 54
-Emily dudak kalemi no: 207
-Maybelline lip gloss 
-Makeup Factory fixing powder
-Flormar pretty allık No: P114




HAPPY CHIRSTMASSSSS....!!!! :-)

12 yorum:

  1. yılbaşı makyajını çok beğendim. Göz makyajın super görünüyor!

    YanıtlaSil
  2. sJ;
    Değerli yorumun için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. bak ben eflatun rengini seven bir insan degilim ama bu 1.makyajina ba-yil-dim, ayrica saclarin süper gözüküyor! ♥ : )

    YanıtlaSil
  4. viva;
    güzel yorumun için teşekkürler:) beğenmene çok sevindim...:)

    YanıtlaSil
  5. bu sephora paletleri çok merak ediyorum ya farlar nasıl bari mat falan mı güzel mi :)

    YanıtlaSil
  6. Karbeyazın MakyajDolabı;
    canım ben bu paletten çok memnunum.farları hem mat hem ışıltılı olanları var.bir senedir kullanıyorum aldım alalı başka far almadım hiç:))ama allıklarından memnun değilim pigmentli değil.onun dışında farları ve lipgloss ları başarılı;)

    YanıtlaSil
  7. Çok hoşsunuz, söylemeden geçemedim =)
    Makyajları çok iyi taşıyorsunuz...

    YanıtlaSil
  8. MakyajAynam;
    çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için.beğenerek takip ettiğim blogger olarak sizden bunları duymak sevindirdi beni.tekrardan teşekkürler:-)

    YanıtlaSil
  9. göz makyajın çok güzel ,blogunu izlemeye aldım benmkine de beklerim:)

    YanıtlaSil
  10. goncanınsepeti;
    teşekkürler bende hemen bakıyorum bloguna:-)

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler çoook başarılısınız.Göz makyajları özellikle süper. Flormar far no: M108 i gözde ve yanakta aydınlatıvı olarak mı kullanıyorsunuz. Almayı düşünüyorum ama kararsızımda. Sizden fikir istedim :)

    YanıtlaSil
  12. bengu81;

    bnde çok teşekkür ediyorum sana:)evet flormar m108 i hem yanaklarımda hem kas altında hemde goz pınarı için aydınlatıcı olarak kullanıyorum.benım en favori ürünlerimden biridir kendisi:)

    YanıtlaSil