31 Aralık 2011 Cumartesi

Mac Fix+



Mac Fix+ ; Bloglarda ve çoğu makyaj artistlerinin sitelerinde gördükçe merakıma yenilip kendimi M.A.C mağazasında buldum...:-)Bu ürünün özelliği cildinizi rahatlatıp ve nemlendirip makyaja hazırlamak veya makyajınızda kusursuz bir bitiriş sağlamak.


Son kullanma tarihi 24 ay.Şisesi 100ml.Fiyatı 47 tl.

Ben bu ürünü en son makyajımı tamamladıktan sonra kullanmayı tercih ediyorum.30 cm uzaklıktan sıkıyorsunuz ve pudra ile allığın toz halini alıp yerine ışıl ışıl parlayan doğal bir görüntüye çeviriyor...:-)
Kısacası;
Ben fix+ beğendim.İster makyajınızı sabitlemek için isterseniz serinlemek için kullanabilirsiniz.


7 yorum:

  1. ben kendi yaptığım makyaj sabitleyiciyi kullanıyorum şimdilik :)
    aycan blogun çok güzel bana da beklerim :)
    ojesandigi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ojesandığı ;
    teşekkürler beğendiğin için..:)bende düşündüm kendim yapmayı buldum internetten ama en son ki evde eyeliner yapımını denedikten sonra orjinal ürün almaya karar verdim..:))

    YanıtlaSil
  3. Fix + nemlendirici sprey olarak bir zamanlar çok işime yaramıştı, nemlendirici üzerine cildim kurudukça fıslıyordum. Bitince almamışım nedense :) Yazını görünce anımsadım, tekrar alabilirim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. onorr;
    yazımın senin için faydalı olmasına sevindim:)
    gerçekten sürekli elimin altında bulundurabileceğim ürünlerden biri;)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Ben de bu ürünü almak istiyorum. Gerçekten makyajın akmasına engel bir ürünmüdür ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben gerçekten cok memnunum fix+dan.makyajım sabahtan aksama kadar hiç bozulmadan kalıyor.ve cıld daha saglıklı ve canlı gorunuyor.hatta far fırçasına sıkıp farı gozkapagıma da bu şekilde uyguluyorum tum gun kalıcı oluyor.bence herkesın elinin altında olması gereken süper bir ürün.ben bittikçe hep yeniliyeceğim:))

      Sil
  6. Bu arada ben de bloguma beklerim
    www.divadonnabella.worpress.com

    YanıtlaSil