4 Aralık 2011 Pazar

günün makyajı -2-

Herkese Selam :)

Öncelikle blog kervanına yeni katıldığım için ayrıntılı post yazamıyorum :-( Ama en yakın zamanda kendimi geliştirdikçe daha ayrıntılı postlar hazırlayacağım en azından acemilik turunu atlatana kadar :-)
Bu şekilde sadece makyaj postlarını paylaşacağım.Sabrınız ve beni takip ettiğiniz için çoook teşekkürler...
Yeni yazılar için takipte kalırsanız sevirim :)
 (bu arada fotoğrafların üzerine tıklayıp büyük boyutta görebilirsinizz...:-)  )
 SEVGİLER...MUTLU GÜNLER... :-)





6 yorum:

  1. kesinlikle muhteşemmm.nazarboncuğu benden sana:)

    YanıtlaSil
  2. nil;
    canım yorumlarınla sevindiriyorsun vala beni:) teşekkür ederim çok.

    YanıtlaSil
  3. sen bu göz makyajı işini çözmüşsün, çok beğendimm.

    YanıtlaSil
  4. sJ;
    Teşekkürler...:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bloguna yeni katıldım bu makyaja özellikle gö makyajına tek kelimeyle bayıldım ve fotoda Burcu Kara 'ya çok benzettim :)

    YanıtlaSil
  6. Kepslok;
    Değerli yorumun için teşekkür ederim:-)Burcu Kara'yı da cok severim ayrıca;-)

    YanıtlaSil