10 Aralık 2011 Cumartesi

Clarie's...

SELAM KIZLAR :-)
Clarie's oje ile devam ediyorum bu aralar:-)Ben bu serisini bir ay önce İzmir Forum Bornova'da ki Clarie's mağazasından 1TL'ye almıştım.Fakat size numarasını yazamadım.Çünki üzerindeki numarayla internette ve diğer bloglarda da araştırdım...Maalesef uymuyor.Oradaki yetkili bana'' bunun sınırlı sayıda olduğunu ve deneme boyu olduğunu'' söylemişti.Normal boyutlarından daha küçük bir şişesi var zaten.Ürün 4.5ml. ve size verebileceğim sadece batch numarası var.

Batch no:0118


























Ben bu renginide çok beğendim.Clarie's ojelerini beğenerek kullanıyorum.Yurtdışındaki ürün çeşitliliği bizim ülkemizde de olsa çok sevineceğim :-) Eğer soft tonlardan hoşlanıyorsanız bu rengi beğeniceğinize eminim.Eğer ürünü beğenip almak isterseniz Clarie's mağazalarından batch numarasını sorgulatıp bu şekilde sistemden bulup alabilirsiniz.
                                                                                                             SEVGİLER...

3 yorum:

  1. Bu renkten bendede var ve kendisine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Aswang;
    evet hoş bir renk ama koyu renkler favorim:-)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir renkmiş :)

    YanıtlaSil