23 Aralık 2011 Cuma

Avon SüperShock Gel Eyeliner

Avon Süpershock Gel Eyeliner ı bloglarda gördükçe bende merak ettim ve denemeye karar verdim :-)



Bende blackened metal ve flashy brown rengi var...


Blackened Metal ;daha çok füme renginde.Mac ve İnglot'un gel eyeliner ları gibi koyu kıvamı ve siyahlığı yok.Ben bu ürünü siyah kalemle liner çekip üzerine gel eyelinerı uyguluyorum... Yada gel eyeliner ı çekip üzerine siyah far ile sabitliyorum.Bu şekilde daha kalıcı ve rengini ortaya çıkarmış oluyorsunuz.
Aşağıdaki resimde sadece ürünü deneme amaçlı göz altına ve göz kapağına kapatıcı uyguladıktan sonra Blackened Metal i denedim.Kirpikleride bolca rimelledim..:-)



Bir diğeri ise...


Flashy brown ;Tam gel eyeliner gibi bir yapıya sahip değiller.Daha cok krem göz farı gibi bir kıvamları var bu ürünlerin...Eğer koyu tonlarda makyaj yapıcaksanız farınızın kalıcılığını arttırmak için  far bazı olarak bu ürünü kullanabilirsiniz.Bu ürünle yaptığım makyajıma burdan ulaşabilirsiniz.

Açıkcası ben bu urunlerden memnun kaldım...Hem gel eyeliner olarak hemde krem göz farı olarak kullanılabilecek ürünler...Sizde bu ürünleri alıp denemek istiyorsanız avon katoloğundan ulaşabilirsiniz..

SEVGİLER...:-)


8 yorum:

  1. çok yakışmış !! bende ki rengide güzel ama yogun renk vermiyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. ChunLi Beauty;
    teşekkürler tatlım:-)evet yapısı cok yogun değil bende krem far olarak daha cok işimi görüyor:-)

    YanıtlaSil
  3. bende sipariş verdim merakıma yenilip ama yorumlarınızdaki yeterince renk vermemesi durumu canımı sıktı:( gelince duraline ve bir miktar kömür siyahı toz farı içine daldıracağım anlaşılan. umarım fırçanın performansı iyidir.

    YanıtlaSil
  4. Makyaj Arşivim;
    sonuçta şöylede düşünün bu fiyata da gel eyeliner bulamazsınız:-)ben 8.90 tl ye aldım.dediğim gibi fiyatına göre gayet iyi diğer gel eyelinerlarla karşılaştıramayız bile.bu zaten daha çok postta da yazdığım gibi krem far yapısında.fırçasıda idare edilebilecek şekilde.güle güle kullan canım:-)

    YanıtlaSil
  5. great blog! I'm a new follower =)

    YanıtlaSil
  6. öncelikle size çok yakışmış :) bende siyahını kullanıyorum fiyatına göre güzel bence :)

    YanıtlaSil
  7. BuseYavuz ;
    teşekkürler..:-)

    YanıtlaSil